Τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Danny
Kent!
Στο βρεγμένο και με θερμοκρασία που δεν ξεπέρασε τους 14 βαθμούς, ο
εκπληκτικός Θανάσης Σίσσης αποφάσισε να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του και
οδηγώντας με τρομερό ρυθμό κατάφερε να πλασαριστεί στην δεύτερη θέση των πρώτων
ελεύθερων, παρά την πτώση που είχε λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας.
Έτσι, πρώτος ολοκλήρωσε ο Βρετανός Kent, ο ομόσταυλος του Θανάση, με
την Red Bull KTMAjo να βλέπει τους δυο αναβάτες της να
ηγούνται των πρώτων δοκιμών στο νησί και να δίνουν υποσχέσεις για την συνέχεια!
Στην τρίτη θέση με 2.38.128 βρέθηκε ο Vazquez. Στην τέταρτη θέση συναντάμε
τον Sandro Cortese, ο οποίος δείχνει να έχει αναρρώσει από τον τραυματισμό
του στον τελευταίο γύρο και τερματίζοντας μπροστά από τον θριαμβευτή του Le Mans, LouisRossi.
Στην έκτη φιγουράρει ο Folger, ο οποίος θα είναι ευχαριστημένος με τον
ρυθμό του, μετά από μια δύσκολη χρονιά μέχρι τώρα.
Ο Grotzkyj ολοκλήρωσε στην 7η θέση,
ακολουθούμενος από τον Vinales ο οποίος περιορίστηκε στην 8η για
τα πρώτα ελεύθερα. Ο Miguel Oliveira και ο Jasper Iwema της MotoFGR,
ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα οδηγών.
Source: www.motograndprix.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου