Translate

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Διάστρεμμα ποδοκνημικής ο Lorenzo!


Μετά την πτώση του στο Assen!

Όταν ο Lorenzo βγήκε εκτός από το τραγικό λάθος του Bautista στον αγώνα της Κυριακής, όλοι τον είδαμε να κουτσαίνει, ωστόσο μετά από περαιτέρω εξετάσεις ο Ισπανός αποκάλυψε – μέσω facebook – ότι έπαθε διάστρεμμα ποδοκνημικής και ανέβασε την παραπάνω φωτογραφία μαζί με το εξής μήνυμα:
 
«Θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ στην Γερμανία, αλλά οι γιατροί μου είπαν ότι παραλίγο να σπάσω κόκκαλο, πράγμα που θα με εμπόδιζε να αγωνιστώ στους επόμενους 2 αγώνες… Πάλι καλά…! Σχετικά με το περιστατικό με τον Alvaro, η συγγνώμη έγινε δεκτή και δεν κρατάω κακίες. Ήταν ένα λάθος που σίγουρα δεν θα επαναληφθεί. Όπως ξέρετε μερικά πράγματα λέγονται στην ένταση της στιγμής – πράγματα που δεν λες όταν είσαι ήρεμος – και χτες είπα παραπάνω απ’ όσα έπρεπε… Τέλος πάντων, θα συνεχίσω να μάχομαι για να κάνω τοMotoGP πιο ασφαλές για τους οδηγούς, χωρίς να χάνετε το θέαμα για τους φιλάθλους. Σας ευχαριστώ!»

Να θυμίσουμε ότι ο Bautista τιμωρήθηκε μετά το ατύχημα στην Ολλανδία και θα ξεκινήσει τον αγώνα στην Γερμανία από το τέλος της γραμμής εκκίνησης.




Source:www.motograndprix.gr

Moving animated cartoon smiling eyes with finger pointing down

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...