Nα
φτάσει σε δεύτερη σερί νίκη θέλει ο Ντάνι Πεντρόσα
Μετά την
εκπληκτική εμφάνιση και την νίκη στο Sachsenring, ο Ντάνι Πεντρόσα θέλει να
ζευγαρώσει τις πρωτιές και στην Ιταλία.
Ο Ισπανός
αναβάτης της Repsol Honda θέλει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση που βρίσκεται
αυτός, αλλά και ο ισχυρός κινητήρας της RC213V και να πάρει την δεύτερη φετινή
του νίκη.
Εκεί που δεν
αποκλείεται ο Πεντρόσα να ανακοινώσει και την επέκταση του συμβολαίου του με
την Honda για άλλα δύο χρόνια.
Ο Πεντρόσα
είπε στο preview της ομάδας του:
«Ανυπομονώ
να έρθω στο Mugello και να δοκιμάσω να διατηρήσω την κεκτημένη ταχύτητα σε μια
πίστα που μου αρέσει επίσης για την χάραξη και την ατμόσφαιρά της.
Είναι
απαιτητικό σιρκουί σωματικά. Πέρυσι έφτασα εκεί πολύ αδύναμος λόγω του
τραυματισμού και δεν μπορούσα να διαχειριστώ τον αγώνα. Είχαμε όμως μια όμορφη
νίκη το 2010 και αισθάνομαι καλά τώρα και έτοιμος να ευχαριστηθώ την οδήγηση
ξανά εκεί.
Το Mugello
είναι εντελώς διαφορετικό σιρκουί, είναι σημαντικό να έχεις γρήγορη μοτοσικλέτα
στις στροφές και να βγάλεις τα δυνατά σημεία της μοτοσικλέτας. Πρέπει να
εκμεταλλευτούμε τον δυνατό κινητήρα της Honda εκεί.
Η πρώτη μου
νίκη στο Sachsenring ήταν υπέροχη για μένα και την ομάδα και είμαστε κοντά στη
βαθμολογία, αλλά μια νίκη δεν θα μας δώσει το πρωτάθλημα. Κρατήθηκα ήρεμος
χωρίς νίκες και δεν θα ηρεμήσω επειδή κέρδισα.
Αυτή τη
χρονιά πρέπει να είσαι σχεδόν τέλειος σε κάθε αγώνα για να κερδίσεις, θα
συνεχίσουμε λοιπόν να πιέζουμε».
Πηγή: www.woop.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου