Για δυο
ακόμη χρόνια στην Yamaha!
Με μια
σύντομη ανακοίνωση, η Yamaha μας πληροφόρησε:
«Με μεγάλη
μας χαρά, επιβεβαιώνουμε ότι ο Jorge Lorenzo υπέγραψε επέκταση συμβολαίου με
την Yamaha Factory Racing MotoGP, για τα έτη 2013 και 2014»
«Ο Jorge
Lorenzo ήρθε στην Yamaha το 2008, κατακτώντας την 4η θέση στην
παρθενική του χρονιά, ενώ ανακηρύχθηκε και rookie της χρονιάς. Το 2009 ήταν
δεύτερος στο Πρωτάθλημα και το 2010 κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο του
Πρωταθλητή! Στην συνέχεια, το 2011 ήρθε και πάλι δεύτερος στην βαθμολογία»
«O Lorenzo
βρίσκεται μπροστά για 20 βαθμούς στο φετινό Πρωτάθλημα έχοντας 3 στις 5 νίκες
μέχρι τώρα».
Source: www.motograndprix.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου