Θετικά συμπεράσματα για το δίδυμο
Spies-Lorenzo
O Ben Spies
και ο Jorge Lorenzo πέρασαν την χτεσινή ημέρα δοκιμάζοντας κινητήρα
διαφορετικών χαρακτηριστικών, μαζί με κάποιες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά και στο
πλαίσιο των Μ1. Επόμενος σταθμός το Aragon για άλλη μια ημέρα δοκιμών!
Ben Spies: «Δουλέψαμε σε μερικά ενδιαφέροντα πράγματα χτες και
πήγαμε αρκετά καλά. Ο βασικός μας στόχος ήταν να κάνουμε με την μοτοσυκλέτα
τόσους γύρους όσους σε έναν αγώνα. Είχαμε καλό ρυθμό, ειδικά με πολλούς γύρους
στα ελαστικά. Ήμουν χαρούμενος με όσα δοκιμάσαμε κι έτσι πάμε στο Aragon για να
συνεχίσουμε τα θετικά βήματα. Δοκιμάσαμε νέα χαρακτηριστικά κινητήρα και
“παίξαμε” με τα ηλεκτρονικά. Είδαμε βελτίωση με τον κινητήρα, αλλά μας ξέρετε
εμάς τους αναβάτες…. θέλουμε τουλάχιστον 10χαω παραπάνω στην ευθεία!»
Jorge Lorenzo: «Δοκιμάσαμε νέα χαρακτηριστικά κινητήρα χτες, τα οποία
στην θεωρία θα μας δώσουν έναν πιο δυνατό κινητήρα. Μέχρι στιγμής, δεν είδαμε
κάποια θεαματική βελτίωση, μόνο μερικά πλεονεκτήματα και λίγα μειονεκτήματα.
Στο Aragon θα δοκιμάσουμε κάποιες τροποποιήσεις στα ηλεκτρονικά, για να δούμε
αν μπορούμε να κερδίσουμε κάτι»
Source: www.motograndprix.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου